Black Canyon of the Gunnison en Glenwoodsprings

25 juni 2018 - Glenwood Springs, Colorado, Verenigde Staten

Wat zal de Black Canyon ons brengen? Voor ons was het niet een heel bekend national park. Al had ik er al wel over gelezen. Nieuwsgierig ja, hoge verwachtingen niet zo. Bij aankomst  konden we uit de camper nog niets zien. Pas toen we (bijna en achter een hek) op de rand stonden keken we de donkere diepte in. Ik heb geen hoogtevrees maar voelde de kriebels in mijn buik! We hebben verschillende uitzichtpunten bekeken. Voor sommige moesten we een stukje lopen en onderweg stonden mooie bloemen, cactussen en andere planten. Het is een mooi park maar niet zo indrukwekkend als de parken die we de afgelopen dagen hebben bezocht. De campground was wel erg fijn. Weer heerlijk rustig met als bonus een hert met een jong die in de avondschemer langs onze camper liep.

De volgende dag zijn we vertrokken naar Glenwood Springs. Deze plek is voor ons vooral een tussenstop onderweg naar de Rocky Mountains. Maar zeer de moeite waard. We hebben de camper in een park geparkeerd om vanaf daar langs de Colorado river en de Roaring Fork River die daar bij elkaar komen het centrum in te wandelen. Het is niet erg groot maar ziet er wel heel leuk uit. Veel winkels hebben western façades en zijn gevuld met souvenirs en echte cowboy uitrusting. Op de weg terug naar de camper hebben we in het park nog even naar een amateur softbalwedstrijd gekeken. Veel Amerikaanse wordt het niet! Nu weer op de campground en morgen verder richting de Rockies.

De foto's volgen nog. Soms worden ze ook niet goed bij de tekst weer gegeven. Mocht je ze allemaal willen zien dan even op de tekst foto's klikken. Verder staat niet alleen een filmpje van Arie met hert onder de tekst video's maar ook een rondleiding van onze camper.

1. Pap en mam:
    26 juni 2018
    Goede morgen gefeliciteerd met jullie trouwdag maak er een leuke, dag van op naar de 25.wat zien jullie veel mooi hoor.nog heel veel plezier samen knuffel pap en mam doëeeeeeeei