Check, check, dubbel check, ingecheckt!

11 juni 2016 - Schiphol, Nederland

Gisteren druk geweest met het inpakken want vandaag  vertrekken wij naar Canada. In drie weken gaan wij het Zuid Westen van Canada ontdekken. Van Vancouver naar de Rocky Mountains en weer terug naar Vancouver Island. Deze keer niet met een auto van hotel naar hotel maar met een camper op pad. Compleet uitgerust met douche, toilet, koelkast, fornuis en magnetron. Met 7,5 meter een flink voertuig voor ons maar voor Canadese begrippen vrij standaard of misschien zelfs wat aan de kleine kant. Maar voordat we de camper gaan ophalen eerst 2 dagen Vancouver.

Op dit moment zitten we bij de gate op Schiphol. Over 2 uurtjes gaan we vliegen. Best fijne tijden al ging de wekker om 5 uur vanmorgen. De vele controles kosten een hoopt tijd. Gelukkig hadden wij weinig vertraging maar de rijen zagen er net behoorlijk lang uit bij de paspoortcontrole. Voor de geïnteresseerde ons vluchtnummer is TS0373 en we vliegen met een Airbus A330-200.

Ons vorige blog is vrij abrupt geëindigd. Reden, de energie was op. De laatste dag zijn we naar Animal Kingdom geweest, de dierentuin van Disney. Echt geweldige ervaring maar ook een lange dag. Daarbij hebben wij 6.500 KM gereden. Veel meer als gedacht. In 2013 hebben wij "slechts" 5.500 KM gereden. Dus dacht ik, nou dan werk ik het in Nederland wel weer bij. Maar als je thuis bent val je zo weer in de waan van elke dag. Niet gelukt dus.

Ook nu is het voornemen om regelmatig het reisverhaal op te schrijven. Vind het zelf erg leuk om te doen. Het helpt met het onthouden van alle indrukken van de dag. Ook is het voor ons zelf leuk om alles later weer terug te lezen. Dus het schrijven zal ik weer dagelijks proberen. Maar ik  denk niet dat het lukt om dagelijks te uploaden. We komen op plaatsen waar zelfs geen mobielnetwerk is. Vind je het leuk om ons te volgen, dan kun je je e-mailadres achterlaten. Bij elke update ontvang je dan een e-mail.

Aan iedereen de hartelijke groeten, Arie en Bianca

1. Willem:
    Heel veel plezier daar
  2. Helga:
    11 juni 2016
    Wist niet dat jullie nu al gingen.... hele goede reis en veel plezier. Heel mooi daar...ben er ook geweest. Super mooi land.
  3. Petra:
    Heel veel plezier!
  4. Armando:
    11 juni 2016
    Een hele fijne vakantie en een goede vlucht toegewenst. Ben benieuwd naar het volgende reisverslag.
  5. Corrine:
    11 juni 2016
    hele fijne vakantie! geniet er van!
  6. André:
    11 juni 2016
    Jullie gaan genieten en heel veel mooie plaatjes schieten.
  7. Rianda Plat:
    12 juni 2016
    Heb helemaal gemist dat jullie op vakantie gaan. Fijne vakantie. Canada is een erg mooi land. Veel plezier daar!
  8. Miranda:
    13 juni 2016
    Heel veel plezier. Ik ga jullie volgen.