Off with a bumpy start

28 februari 2015 - Kissimmee, Florida, Verenigde Staten

Dat lijkt ook voor onze vakantie op te gaan. Letterlijk in de zin dat onze vlucht een beetje hobbelig was. Niets ernstig hoor, maar af en toe ging het signaal "riemen vast" aan en leek het alsof we over de kinderkopjes heen reden. Ook figuurlijk liep het niet allemaal goed. Van wachtrijen voor inchecken naar wachtrijen voor de douane, tot aan het niet op orde hebben van de navigatie. Dat laatste kwam door mij. Maar niets kan de goede sfeer verpesten en alles is goed gekomen.

Want wat is het fijn om weer naar Amerika op vakantie te gaan. Het blijft voor ons een interessant land voor wat betreft natuur en cultuur. Ook al zijn er genoeg redenen te noemen waarom je hier niet zou willen wonen. Toch is het wel bijzonder om hier te zijn. Vlak voor de landing riep een kind erg enthousiast door het vliegtuig, AMERIKA, AMERIKA! Direct had ik het beeld van reizigers die na een lange toch over de oceaan dan eindelijk het beloofde land zagen. Die moeten dat gevoel ook gehad hebben en ik snap dat.

1. Barbara:
    28 februari 2015
    Wat heerlijk!! Geniet ervan in Amerika!!
  2. Helga:
    Geniet van jullie vakantie
  3. Wendy:
    28 februari 2015
    Ik zou ook zo reageren, haha. Veel plezier en veel foto's plaatsen he
  4. Marijke:
    28 februari 2015
    Fijn dat je er weer bent, ik snap je gevoel ;) heel veel plezier!
  5. Willem:
    28 februari 2015
    Heel veel plezier daar en ben benieuwd naar de verslagen!
  6. Armando:
    28 februari 2015
    Heel veel plezier in the states en ben benieuwd naar de foto´s!
    ps. pas op voor haaien :D
  7. Petra:
    Fijne vakantie!!!
  8. Rianda Plat:
    Veel plezier!
  9. Mark:
    1 maart 2015
    Veel plezier! ...en nu al jaloers op het weer daar. 19 tot 25 graden vandaag? sheesh!
  10. Pap en mam:
    1 maart 2015
    fijn dat jullie er zijn. veel plezier aan de overkant. geniet er van
  11. Mieke:
    1 maart 2015
    Fijn dat jullie goed aangekomen zijn. Enne... ik hou me aanbevolen voor leuke adresjes (of juist adresjes waar ik NIET naar toe moet!) Vast een aanrader voor N.O.: een drankje aan het eind van de middag bij Maison op Bourbon street. Goeie jazz!