Peter Pan & Wendy

14 september 2013

Wij slapen achter de douane op Schiphol in Niemandsland (Neverland). Morgen om 8:15 vertrekt het vliegtuig. Maar omdat we naar Amerika gaan moeten we 3 uur van te voren inchecken. Dat is dus wel heel vroeg. Daarom voor deze overnachting gekozen. Morgen alleen nog even terug om de koffers af te geven en dan zo weer terug naar onze kamer in Niemandsland. Voor geïnteresseerde, ons vluchtnummer is OR315, bestemming Los Angeles. Zo de vakantie is begonnen, wij zijn eindelijk onderweg!

1. Alie Teunis:
    Hallo Bianca en Arie
    Vanavond maar vroeg onder de wol dus. Slaap lekker en een goede reis.
  2. Marijke:
    14 september 2013
    He arie en bianca, lekker dat de vakantie eindelijk begonnen is! Sorry dat ik niet meer gebeld heb, was wat te veel onderweg en rijdend bellen durfde ik toch niet aan...
    Slaap lekker en als ik vroeg wakker ben bel ik morgenochtend ;) anders een hele goede vlucht en tot snel!! Liefs!
  3. Arie en Bianca de Graaf:
    15 september 2013
    Bedankt! Gaan zo naar de gate. @Marijke geeft toch niet. Wij houden toch sowieso wel contact. Toen jij in Amerika was sprak ik je nog vaker dan normaal ;)
  4. Pap en mam:
    15 september 2013
    hoi nou zijn jullie stijf en stram van het zitten ?nog even volhouden . en dan ben je er .dan kan de vakantie beginnen .gr en knuffel pap en mam.