On The Road Again, Just Can Wait To Get On The Road Again...

18 juni 2018 - Beaver, Utah, Verenigde Staten

We hebben erg veel zin om onze camper op te halen en te starten met de rondreis. Het is gebruikelijk dat je een dag van te voren belt voor een afspraak. Ook is het gebruikelijk dat het in de middag is. Want in de ochtend worden de campers ingeleverd. Maar toen ik gisteren belde bleek dat de vestiging gesloten was op zondag. Daar hadden we niet bij stil gestaan. Maar in Salt Lake City wordt de zondagrust door veel winkels gerespecteerd. We hadden eigenlijk zaterdag moeten bellen. Dus vanmorgen om stipt 8 uur gebeld met de hoop dat we niet al te laat in de middag de camper kunnen ophalen. De medewerker die ik aan de lijn kreeg hoorde ik door papieren heen aan het bladeren. Ondertussen was hij aan het zuchten, oh oh. Om vervolgens te vragen of 10 uur 's ochtends goed was. Ja zeker, dat is super goed!

Het ophalen van de camper ging lekker vlot. Zeker toen we de vraag, of wij eerder een camper hadden gehuurd met ja konden beantwoorden. Daarna meteen door naar een Walmart om goed in te slaan. Amerikaanse supermarkten blijven ons toch verbazen. Een enorme hoeveelheid vriezers met veel kant en klaar producten. Mega verpakkingen met ontbijtgranen en vlees. En bij de kassa pakken ze netjes je boodschappen in, elke 3 producten in een plastic tasje! Nou ja, hebben wij in elk geval afvalzakken genoeg.

En dan nu op weg naar de eerste campground. Daarvoor hoeven wij slechts 1 snelweg te volgen maar wel voor 195 mile of te wel 313 kilometer. Of ongeveer  de afstand Groningen Sittard. Het is nog wel even wennen om weer met zo'n enorme camper te rijden. Maar als we eenmaal de drukte van Salt Lake City uitgaan en de rijbanen wat breder worden gaat het rijden een stuk ontspannender.

Rond 18:00 uur komen wij aan bij de campground in Beaver. Voor één overnachting een prima camping. Nu de koffers uitpakken en de camper op orde brengen. Daarna ons eigen prakje gekookt en heerlijk buiten gegeten. Het is erg relaxt hier. Het enige wat we horen als we gaan slapen zijn kwetterende vogels.