Terug in Vancouver en weer thuis.

4 juli 2016 - Zwolle, Nederland

Het inleveren van de camper gaat erg soepeltjes. Alles wordt vlotjes geregeld én we krijgen ongevraagd 1 dag huur terug vanwege het gedoe met het beschermkapje. Dat begint goed. Nadat de koffers naar het hotel zijn gebracht gaan we naar het ziekenhuis. De alarmcentrale adviseert om Arie te laten onderzoeken door een dokter. Want als er beschadigingen zijn aan het longvlies dan is vliegen niet zonder risico.

We melden ons bij de receptie van de eerste hulp. Daar wordt ons verteld dat het "starttarief" $ 960,- is, al het extra komt daar nog overeen. Ik moet het bedrag herhalen, ik dacht nog, dat hoor ik vast niet goed. Maar het klopt wel. Toch nog maar even bellen met de alarmcentrale of zij dit soort bedrag wel vaker horen en of ze ook garant kunnen staan of zo. Want wij hebben geen idee hoe hoog de rekening wordt. We zijn goed verzekerd dus dat is geen probleem. Maar dergelijke bedragen voorschieten met een creditcard die al een hele vakantie is gebruikt dat is wel een probleem. Na wat heen en weer gebel is alles in orde. Arie moet een soort verklaring tekenen dat de dokters hem mogen behandelen. Lees, niet aansprakelijk zijn als ze het niet goed doen en dan zijn we binnen, nu komt het goed. Het kost dan nog wel een röntgenfoto, een ct-scan en 9,5 uur maar dan komt het verlossende woord. Arie mag vliegen, er zijn wel 2 ribben gebroken maar verder geen andere beschadigingen.

De volgende dag vliegen we naar huis, gelukkig is het een rustige vlucht. Arie heeft geen problemen gehad onderweg. Gezond en wel zijn we 2 juli geland op Schiphol. We hebben een heerlijke vakantie gehad in het prachtige Canada.

1. Willem:
    4 juli 2016
    Welkom thuis weer. Em op naar het "gewone" leven:-(
  2. André:
    5 juli 2016
    Arie, veel succes met je herstel toegewenst.
    We hebben steeds met veel plezier jullie verslagen gelezen. Bracht weer veel goede herinneringen naar boven.
    Jammer voor jullie dat het er weer op zit. Gelukkig heb je de foto's nog.

Gr. Marian en André