Valley of Fire

27 september 2013 - Valley of Fire, Verenigde Staten

Vandaag hebben we Las Vegas verlaten en gaan weer verder. Op naar de Valley of Fire. We vallen verschrikkelijk in herhaling maar elke 10 minuten riepen we tegen elkaar. Wat is het hier toch mooi. Het doet denken aan een heel groot gekleurd schilderij. Het is ook fantastisch om te zien hoe de vuurrode rotsen afsteken tegen de de diverse achtergronden. Verder laten we de foto's maar voor zichzelf spreken.

We zijn vandaag ook door de 3000 kilometer grens gegaan. Ik weet dat het kaartje aanzienlijk minder aangeeft maar dit zijn de werkelijk door ons gereden kilometers. Ben benieuwd hoever we komen. Ter informatie de benzine kost hier ongeveer 75 eurocent de liter. Ja dat is even schrikken hé.

1. Guus en Corrie:
    28 september 2013
    Fijn dat jullie zo genoten hebben van het concert!! We zijn elkaar inderdaad heel dicht genaderd want wij gaan vandaag (zaterdag) naar de Valley of Fire. Wat jammer dat we elkaar gemist hebben!! Waren de dubbelgangers net zo knap als ik?
    Groetjes, Guus
  2. Helga:
    28 september 2013
    Heeeee Guus.........naar jullie zin ook??? Fijne vakantie nog :))
  3. Mark:
    28 september 2013
    Jemig. 3000 KM in een paar weken. Jullie eigen auto zou spontaan een startmotorverzakking krijgen, is ie niet meer gewend, haha :) Mooi om via dit blog óók van Guus nog een beetje op de hoogte te blijven!
  4. Arie en Bianca de Graaf:
    29 september 2013
    @ Guus en Corrie, nee natuurlijk niet Guus. Niemand komt bij jou in de buurt....

@ Mark, ik denk dat wij afgelopen zomer niet eens 3000 hebben gereden!

@ allemaal, het is natuurlijk handig als je na foto's verwijst dat je ze dan ook op internet zet. hierbij alsnog de foto's van de Valley of Fire. Die van Zion komen er ook achteraan.