Viva Las Vegas!

26 september 2013 - Las Vegas, Nevada, Verenigde Staten

Wat een indrukwekkende stad is Las Vegas. Alles lijkt hier nog meer uitvergroot, nee is hier nog groter en maar met één doel. Het grote vermaak voor volwassenen. Even als voorbeeld, ik dacht dat iedereen hier super grote slushpuppies aan het drinken waren. Maar dat bleken cocktails te zijn, dus met alcohol. Nu lijk ik misschien naïef maar de bekers waar ze inzaten waren wel een halve meter groot! Bij zulke grote bekers denk ik niet meteen aan cocktails... Wat verder bijzonder is dat er werkelijk alles aan gedaan wordt om je het casino in te krijgen en je er vervolgens niet meer uit te laten. Langs de strip zijn diverse voetgangersviaducten sommige komen uit in een casino. Daarna is het een heel gepuzzel om weer buiten te komen. De exit bordjes verdwijnen gewoon! Wij hadden de eerste nacht een hotel downtown (het oude Las Vegas)  en de laatste 2 nachten vlakbij de strip. Anders dan Las Vegas ontdekken en te shoppen bij een outlet hadden we niet veel meer op het programma staan. Wel even lekker om even wat gas terug te nemen.
Dat andere wat we hier te doen hadden is ook zeker één van de hoogte punten van onze vakantie geworden. Een concert van Meat Loaf, hoe kan het ook anders. Of eigenlijk was het geen concert maar een echte Las Vegas show, compleet met vuurspuwers, jongleurs, clowns en danseressen. Hij had er een enorm spektakel van gemaakt. We hebben een geweldige avond gehad. Het begon alleen al dat we bijna helemal vooraan zaten. Lekker op de bank met een tafeltje voor onze neus. Er was zelfs bediening, het meest luxe concert ooit voor mij!

1. Helga:
    28 september 2013
    The kitsch ten top maar toch wel gaaf:)
    Top dat concert leuk was.....(was ik alweer vergeten dat jullie kkaartjes hadden)
  2. Mark:
    28 september 2013
    Wauw. Go big or go home, he? :D Hoop dat je nou niet té verwend bent bij Meat - Straks vindt je de concerten terug in Europa maar 'meh' :D Geniet er nog efkes van!